utorak, 16. srpnja 2013.

New in #4

Hello! Vjerujem da ste do sad već vidjeli moj novi blogić gdje objavljujem sve i svašta vezano za nokte, a ako niste klik na link. :D Kako ovaj blog ne bi pao u zaborav bilo bi u redu da i ovdje napišem koju riječ s vremena na vrijeme. Pa evo, s obzirom da se opet nakupilo novih stvarčica, odlučih napisati novi new in post, i to već četvrti po redu. :D 


Neutro Roberts Extra Delicate. Najdraži i najbolji roll-on do sad. Drži zbilja dugo, miriše na baby puder (barem ovaj moj s pinky čepom) i ne ostavlja bijele tragove na odjeći. Zahvaljujem svojoj dragoj B. na ovom otkriću. :D Cijena: 23 kn (50 ml).

Balea aqua serum. Ovo mi je već drugo pakiranje, a nastavit ću ga kupovati i dalje. Serum uglavnom nanosim prije šminkanja, ali i onda kad osjetim da mi je koža suha na određenim dijelovima lica. Sviđa mi se jer se brzo upije i koža bude nekako glatka i mekana na dodir. Za cijenu nisam sigurna, ali rekla bih da dođe oko 25 kn (30 ml).

Missha Perfect Cover #21. O Misshi sam već pisala ovdje tako da se neću ponavljati. Istina, nijansa 21 mi je za ljeto malo presvijetla, ali zato mi je super za podočnjake i neke manje nepravilnosti. A super je i kad ju miksam s tamnijom nijansom. :D


Papirići za upijanje viška masnoće. Ja sam svoje naručila s BuyinCoinsa za nekih 6 kn (link). Odlična stvar ako imate problema s masnom t-zonom kao i ja. Na fotki iznad se vidi da lijepo upije višak masnoće, a pritom ne skida podlogu s lica.


Maybelline Color Tattoo 40 - Permanent Taupe. Ovo sjenilo kupila sam zahvaljujući MakeUp Ner(e)d i njenom postu o uređivanju obrva. Hvala ti, draga, na ovom otkriću! :) Do tada nisam uopće popunjavala obrve. Užas, znam. :D Isprobavala sam sa svim nijansama smeđe, ali sa svakom bih izgledala previše umjetno i tako sam na kraju odustala. Moje su obrve ni crne, ni smeđe, ni sive već neka kombinacija tih boja. Permanent Taupe je bio pun pogodak i otkad ga imam ne mogu više zamisliti svoje šminkanje, a da nisam popunila obrve. Cijena: oko 40 kn.

Cleopatra šećerna pasta. Prošlo ljeto sam valjda 3 dana za redom pokušavala skuhati tu šećernu pastu i ni jednom nije ispala kak treba. Imam sreće da se to čudo lako topi u toploj vodi jer bi u protivnom uništila majki posuđe, a onda bi tek bila prava fešta haha. :D Ovu kupljenu još nisam isprobala, al' nadam se da bude nekakve koristi od nje. Cijena: 50 kn (120 g).


Carmex - moj najdraži balzam za usne! Čitala sam dosta o ovom proizvodu i jedva sam čekala da ga nabavim. Nisam se razočarala, daleko od toga. Labello mi je dodatno isušivao usne tj. morala sam se svaki čas mackati jer mi je u protivnom znala puknuti usnica i tako. Ovaj Carmex je valjda jedini balzam s kojim nisam imala takvih problema. Stvarno dugo ostaje na usnama + sviđa mi je efekt hlađenja (ima u sebi mentol, jel). Drugi put uzimam odmah 2-3 komada, nek se nađe. :D Cijena: oko 18 kn (10 g).

Curaprox ultra soft 5460 četkica za zube. Jep, bilo je već stvarno vrijeme za novu četkicu. :D Ovu sam kupila na preporuku moje drage kolegice, a ovdje možete pročitati i njezin post o ovim četkicama. Ja ću samo reći da mi je žao što nisam prije otkrila ove četkice (pogotovo dok sam furala fiksni aparatić) jer su stvarno prva liga. Baš je nježna i mekana. Cijena: oko 32 kn.


Gliss Ultimate Repair je bila moja prva maska za kosu. :D Isprobala sam ih još nekoliko, ali ova mi se pokazala najboljom i uvijek se vratim upravo njoj. Maska super omekša i zagladi kosu, nema problema s raščešljavanjem, a uz sve to fino miriši. Znam da su se neki žalili na miris, ali eto, meni baš paše. Jedina mana joj je malo viša cijena, ali često se nađe na nekim akcijama pa se isplati kupiti. Imala sam i regenerator iz iste linije, no njega više neću kupovati jer maska taj posao obavlja bolje i od samog regeneratora. Cijena: oko 35 kn (200 ml).


Essence 24/7 bazni lak. Zašto sam uopće kupila ovo čudo pored slavnog Evelinea 8u1? E pa priča ide ovako. Nakon nešto više od godinu dana korištenja ovog Evelinea kao baznog laka nokti su stvarno bili čvrsti. Svim živim curama sam ga preporučala jer je stvarno bio odličan, jedan od rijetkih proizvoda koji je obećavao ono kaj piše na kutijici. Sve je bilo super dok me nakon određenog vremena pojedini nokti nisu počeli bolit i k tome zadebljano rasti. Prvo sam mislila da sam se negdje trknula pa da mi zato nokat tak malo krivo raste, ali nažalost čula sam i od drugih cura da im se to isto počelo događati zahvaljujući Evelineu. :( Vjerujem da je ovaj lak unatoč mojem iskustvu dobar, ali naravno, ako se koristi u skladu s uputama, a ne na duže staze kako sam ga ja koristila. Uglavnom, ja sam ga prestala koristiti da mi se nokti malo oporave. Kao bazni lak, trenutno koristim ovaj Essence 24/7 i nije ni upola dobar kao Eveline. Nokti mi se samo tako obojaju kad nosim neki tamniji lak. Užas, nemojte to kupovati. :D Cijena: oko 16 kn (8 ml).

Avon Pastel Pink. Nisam ga još isprobala, ali skroz mi se sviđa ova pastelna pinky nijansa. Cijena s popustom: 25 kn (12 ml).

Moment Fluor 05. Ah ta Offertissima, tamo uvijek rado zalutam. Odličnih stvarčica imaju, i to po vrlo pristupačnim cijenama. Ipak, najčešće završim kod police s lakovima. :D Cijena: 9 kn (10 ml).



Štapići za swatchanje lakova
(link). Moram si (najmanje) još jedan paketić naručiti. Super je na njima i tutoriale raditi. :D Cijena: oko 15 kn (50 kom).

Aveo odstranjivači laka za nokte. Probala sam i jedan i drugi i ok su mi. Odlično obavljaju posao, imaju lijep miris, a uz to su stvarno jeftini. Cijena: oko 5 kn (125 ml).


Essence rašpica. Ovo mi je druga po redu. Prva je izdržala, vjerovali ili ne, više od pola godine, a koristila sam je jednom tjedno. Same pohvale imam za nju. Cijena: oko 18 kn.


Gumice za kosu. Gledala sam u dm-u, ali nisu imali crne pa sam si naručila s ebay-a. Iskreno, očekivala sam da budu duplo manje, a na kraju je još dobro i ispalo. :D Sigurno se pitate što ću s toliko gumica. Recimo da je za to zaslužna Daenerys Targaryen i njezine extra pletenice. <3

Bijela akrilna boja. Već duže vrijeme planiram nabaviti barem osnovne akrilne boje. Stvarno me živcira dok pokušavam nešto nacrtati, a lak se počne razvlačiti sve u 16 i uništi i onih par crtica koje sam povukla. Jep, nisam baš profić u crtanju. Mislim, mogu ja nacrtati svašta, ali mi treba malo puno više vremena nego što vi mislite. :D Ovu sam boju spazila u Interšparu i dosta sam dugo razmišljam dal' da ju uzmem ili ne. Jbg, nije bila baš jeftina, al' na kraju sam ipak popustila. :D Cijena: 33 kn (80 ml). 

I tako... 
Čime se vi bavite? 
Čitamo se! :D

Broj komentara: 17:

  1. Hajd' isprobavaj tu Kleopatru sto pre pa javljaj utiske. Noge su mi u ranama od brijaca a nemam zivaca da ih uzgajam za klasicnu depilaciju :))
    I fino me podsetii za cetkicu. Hvala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. može, danas ili sutra isprobavam pa javim :)

      Izbriši
  2. Ok, ja totalno krećem u potragu za Curaprox četkicom jer imam aparatić i ova koju trenutno koristim je pretvrda. Nadam se samo da ću je naći u Sarajevu. Jesi li je kupovala u apoteci ili nekom Cm-u, Dm-u?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo raspitala sam se već, ima kod nas u apotekama, yaaay :)

      Izbriši
    2. baš mi je drago da i kod vas ima četkica :) nadam se da i ti budeš zadovoljna :)

      Izbriši
  3. Uuu, super noviteti :) Imamo čak i neke zajedničke :D

    OdgovoriIzbriši
  4. super stvarčice! veselim se swatchevima :)

    OdgovoriIzbriši
  5. obozavam neutro roberts, curaprox i aveo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jep, i ja sam zahvalna na tim divnim otkrićima :D

      Izbriši
  6. Curaprox je res najboljša ščetka, jaz je več ne menjam. Neutro Roberts deodorante pa vsi hvalite, torej ga moram jaz tudi probati, mogoče končno najdem deodorant, ki mi bo ustrezal. Se pa strinjam s tabo glede Essence 24/7 podlaka, meni tudi ni bil všeč.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nadam se da će i tebi Neutro Roberts biti dobar ;)

      Izbriši
  7. I very like cosmetics Balea :)


    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlicni noviteti...
    Tatto senka je super i za obrve i za brzinski makeup :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. definitivno višenamjenski proizvod, a takve posebno volim :)

      Izbriši

Gratitude! :D